2024. február 27., kedd

Légy erős és bátor!

 

                           2024. február 27.

 

"Megparancsoltam neked, hogy légy erős és bátor. Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened, az Úr mindenütt, amerre csak jársz. "

 (Mózes 31:8)

Sokat lehet megtapasztalni keresztényeknél is, hogy nem merik elmondani az emberek vagy egyszerűen csak barátnőjének, hogy lsten szeret Őt is és hogy érte is meghalt lsten Fia Jézus a golgotai keresztény és kifolyt a drága vér. Bátorítalak ne félj mert lsten veled van mindenütt! Nem baj az, hogy mint mondanak majd az emberek azt, hogy ennek elment az esze vagy azt, hogy ez az ember bolond vagy csak egyszerűen kigúnyolnak. Mit mond az lsten igéje: II' Ha engem üldöztek, titeket is üldöznek majd; ha az én beszédemet megtartották, a tiéteket is megtartják majd." Jn. 15.20. De nekünk nem kell félnünk, mert velünk az lsten! Bátorítalak ne félj, hanem vigyél te is világosságot a sötétbe, hiszen, ha lsten veled ember mit árthatna neked? "Velem van az Úr, nem félek, ember mit árthat nekem?" (Zsolt.118:6)

Egy kis tapasztalat én mikor megtértem akkor voltak furcsa megjegyzések és kérdések felém! Azt hiszem te megbolondultál, hogy elhiszed, hogy fogsz gyógyulni. Bátran kimerem mondani azt, hogy ma is gyógyít az Úr a megváltó. Nem félnünk kell, hanem bízni Istenben és ne félj az ember mit árthat neked? "Ezért bizakodva mondjuk:

"Velem van az Úr, nem félek, ember mit árthat nekem?"(Zsolt.13:6) Szóval légy erős és bátor, ne félj!

írta: Deme Mónika (Moncsi)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése